środa, 9 października 2013

Nie kartka

Kartki, kartki , kartki ......
W pewnym momencie zaczyna mnie korcić, żeby spróbować czegoś innego.
No dobrze, ale ...
Pomysłu brak i nie bardzo dowierzam swoim możliwościom, jednak w  głowie dźwięczy: nie kartka, nie kartka, nie kartka. Wtedy zupełnie przypadkiem trafiam w necie na coś,  co powoduje, że melodyjka cichnie i już wiem ...
Kolory nie stanowią tym razem problemu, aczkolwiek nad wyborem konkretnych papierów zastanawiam się długo.
Przekładam, dokładam, zmieniam i od nowa ..... aż do skutku.
Niestety nie potrafię wizualizować. Nie widzę całości. Zaczynam od elementu , który jest moją "bazą" i wokół którego"buduję" resztę. Klatka - z okienkiem, żeby nie było skojarzeń :))))

Brokat, półperełki, drobne kwiatki ...


Ozdobna ramka ....


Wstążeczka ...


Jeszcze życzenia  - na fotce niewidoczne dzięki GIMP-owi


I upominek gotowy do wręczenia  : )

Dziękuję, że do mnie zaglądacie :))

4 komentarze:

  1. Moja ci ona !!!!
    Z klateczką żadnych skojarzeń nie mam. Za to z kolorami tak: czekolada z malinami, mrrr pyszności.
    Żadne zdjęcia nie oddadzą jak misternie jest wykonana. Beatko, jest śliczna, dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiola ma rację- karteczka- skrzyneczka jest na prawdę dopracowana w każdym szczególe, więc nie marudź, tylko z pokorą przyjmij zasłużone komplementy ;-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)