poniedziałek, 3 lutego 2014

Koronkowo

Koronki, wstążeczki, sznurki i taśmy  zgromadzone w moim koszyczku cierpliwie czekały, by móc zaprezentować się w roli głównej.
Ten moment właśnie nadszedł, bo chrzestna matka wymyśliła sobie obdarować pewną osóbkę własnoręcznie zrobionym notesem :))))
Chciałam, żeby był delikatny, miły w dotyku i bardzo dziewczęcy, stąd takie, a nie inne materiały i kolorki.
Okładki zrobiłam sama, oklejając tekturkę papierem czerpanym, a następnie przyklejając koronki, taśmę z gumką, taśmę papierową i wstążeczki.


Szyld ozdobiłam literką z masy oraz perełkami, a następnie przeciągnęłam przez niego sznurek.


Z tyłu notesu powtórzyłam "frontowy" motyw, a zamiast szyldu wywiązałam kokardkę.


Sznureczek oprócz tego, że zdobi, pełni również bardzo przydatną funkcję. Można za niego wtykać karteczki, zapiski czy tym podobne szpargałki ....... między innymi małe kopertki z zawartością :)


Pozostało mi jeszcze zawiązanie kokardek na kółeczkach i Martynia może "bazgrolić" do woli :)))))


Pozdrawiam Was cieplutko  i dziękuję, że jesteście :))))))))))))

8 komentarzy:

  1. Notesik wyszedł cudny- bardzo dziewczęcy i delikatny- taki Martynkowy ;-D Jestem pewna, że się Jej bardzo spodobał ;-D Pięknie zestawiłaś rożnego rodzaju koronki- jest ich dużo- a nie ma wrażenia chaosu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koroneczkowy notesik wygląda jak podusia, milutki i mięciutki. Idealny dla małej kobietki na różne zapiski i bazgrołki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ on jest śliczny :) z pewnością ucieszy nową właścicielkę. Kolorki, koronki, kokardki - cudnie się skomponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny notes - te koronki wyglądają zachwycajaco

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś notes, jest kobieco, romantycznie, tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewuszki kochane bardzo Wam dziękuję :D
    Martnka co prawda nieco zdefasonowała już notesik, ale od czego ma się ciotkę :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)