czwartek, 1 stycznia 2015

Noworoczne okno

Pierwszy dzień Nowego Roku fajnie jest zacząć z nowym kalendarzem, a jeszcze fajniej, kiedy takowy różni się znacząco od tych, leżących  na półkach w księgarniach czy sklepach. Niby nic, a jednak ...
Oczywiście jak na przysłowiowego szewca przystało, mój kalendarz przebywa jeszcze w jakimś magazynie lub hurtowni i nie wiadomo kiedy do mnie trafi :))))
Za to moja siostra, począwszy od dzisiejszego dnia może planować sobie cały rok 2015 :)
Przy wyborze papieru decydujący głos miała jej córeczka i muszę przyznać, że trafiła w mojego faworyta. Co rodzina, to rodzina :D
Elementem bazowym kalendarza jest duże okno. Można by rzec, że otwarte na rozpoczynający się rok. Troszkę je zmodyfikowałam odcinając okiennice i ponownie przyklejając właściwą stroną.
Ozdobiłam je przepięknym, primowym serduchem z masy żywicznej.


Białe cyferki pociapałam błękitna farbką. Czyniłam to z drżeniem łapek, bo dysponowałam tylko jednym kompletem. Gdybym skopała ...
Na szczęście efekt okazał się zadowalający, więc w ferworze działań sypnęłam jeszcze odrobinę srebrnego brokatu.


A, że wciąż  mi było mało, postanowiłam pobawić się mikrokulkami i tym sposobem jedna z okiennic zyskała "oszklenie" .


W celu zneutralizowania kontrastu pomiędzy nową, a fabryczną okładką zastosowałam kropkowany woal i muszę przyznać, że to był dobry pomysł.
Jeszcze tylko kilka drobnych dodatków ...


... i kalendarz można pakować do torby :D


Swoją drogą jestem bardzo ciekawa czy macie jakieś swoje sposoby na to, by Wasze, spersonalizowane kalendarze jak najmniej ucierpiały w starciu z portfelem, komórką, kluczami i mnóstwem akcesoriów mieszczących się w damskich, przepastnych torebkach???

Pozdrawiam Was noworocznie, życząc wielu twórczych dni, których efektami będą niesamowite prace :)

Kalendarz posyłam na wyzwanie Pracowni Rękodzieła SZOK








12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło,jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kalendarz, fajne połączenie kolorów - możesz być dumna z siostrzenicy... no i te serduch, fantastyczne :) Siostra musi być w zachwycona :P
    Szczęśliwego 2015! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz wyszedł obłędnie ;-D Jest w nim tyle cudnych detali - kolorystyka miodzio- ma oko M. ;-D Pozdrawiam serdeczni i bardzo noworocznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy zachwyca! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły kalendarz! Bardoz mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity kalendarz. Przepięknie go ozdobiłaś. Te papiery to strzał w dziesiątkę i dodatki również. :)
    Już ja wiem komu podrzucę mój do oscrapowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciła mnie ta okładka, kolory i dodatki wspaniale dobrane! Jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko praktyczny i ale i piękny - kalendarz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Wszystkie karteczki poprzednie także piękne! Idzie Ci to jak burza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa praca ! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)