wtorek, 7 kwietnia 2015

Wielkanocna retrospekcja 2

Co tu dużo mówić - moje wielkanocne kartki, mimo wiosennych barw i świątecznych akcentów, były smutne. Robiąc kolejną, postanowiłam do poprzednich założeń dołożyć jeszcze jeden kolor i kwiaty.


Ożywiła się choć trochę???? W mojej ocenie odrobinę :)))))
Można by rzec: jaki nastrój, takie kartki wychodzą spod palców :D


Pozdrowionka :)))

Karteczkę zgłaszam na Kolorowe Bingo w Crafty Moly


U mnie jest to linia 2-9-6, zaś w pracy użyłam tekturkowego napisu Wielkanoc

3 komentarze:

  1. Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty. ... wiosennie się u Ciebie zrobiło za sprawa tych kolorów. :)
    Cieszę się, ze znalazłaś czas na zrobienie Tych kartek. super wyszły. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, energetyczna praca!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)