czwartek, 19 grudnia 2013

Dzwoneczki pod jemiołą

      Przez całe świąteczne kartkowanie korzystałam z tzw. "starych papierów", mimo iż nabyłam tegoroczną świąteczna kolekcję z Rapakivi. Jakoś mi się nie składało .... aż do finału.
W ostatniej chwili, rzutem na taśmę wydłubałam bombkę na nowym papierku :)



I niniejszym  "ogłaszam", że bożonarodzeniowe kartkowanie uważam za zakończone :)))


       Przed świętami nie będę już dłubać (raczej), więc korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam cudnych chwil spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, fantastycznych aromatów, radosnego kolędowania i błogiego spokoju. 
Wesołych Świąt :)))))

5 komentarzy:

  1. Śliczna bombka :) Jakoś prędko przeleciał sezon kartkowo-świąteczny. Przecież dopiero co się zaczął, a tu już święta. Jakoś nie dociera do mnie, że to już za kilka dni. Za tydzień o tej porze będzie już "po wszystkim". Ale wszystkie świąteczne karteczki były piękne i doskonale umiliły oczekiwanie. W związku z zakończeniem bożonarodzeniowego kartkowania Tobie również życzę spokojnych, ciepłych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombeczka- Ty wiesz, że baaardzo mi się podoba- te oszronione dzwoneczki- miodzio po prostu. Podoba mi się całokształtowo- i już ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon na karteczki zakończony piękną bombeczką. A oszronione dzwoneczki sa cudne. :)
    Beatko, Tobie i Twojej całej rodzince również życzę zdrowych, spokojnych świąt, spędzonych w serdecznym gronie najbliższych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna bombeczka :)
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)