środa, 19 marca 2014

Osiemnastkowy

Dla młodej damy startującej w dorosłość popełniłam urodzinową kartkę.
Ponieważ adresatka jest członkinią sekcji strzeleckiej nie mogło na niej zabraknąć nawiązania do tego faktu.
Dlatego też wycięłam kółko, ze sznurka zrobiłam okręgi, troszkę podziurkowałam i całość pokryłam crackiem. Pewnie, że nie jest to taka typowa tarcza strzelnicza,  a jedynie moja jej wersja :)
Centralnie przykleiłam optymistyczne przesłanie.


Kwiatowy motyw złożyłam  z morelowych różyczek oraz ręcznie robionych bordowych róż autorstwa Agi. Listki też są jej dziełem. Dziękuję kochana :)


Odrobinę poeksperymentowałam z mikrokulkami, ale ... z miernym efektem.
Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)))))))))



Kartkę zgłosiłam do wyzwania w Piątek Trzynastego

oraz w Świecie Artysty


Miłego dnia, mimo nieciekawej aury zaokiennej :)))

6 komentarzy:

  1. Cudowna i energetyczna karteczka - i super poukładane warstwy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wymyśliłaś tą karteczkę. Pomysł z tarczą jest świetny. Bardzo mi się podoba jej kompozycja i finezyjnie ułożona gaza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna, pastelowa karteczka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z tarczą świetny! Kartka jest fajnie warstwowa (i moja ulubiona gaza ;-D)! Na pewno się spodobała adresatce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewuszki :)
    Na szczęście kartka się spodobała, choć byłam pełna obaw ...

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)