środa, 22 stycznia 2014

A dla dziadka ...

Z upominkiem dla dziadka miałam pewien problem. Problem związany z adresatem.
Ilekroć chodzi o faceta dostaję głupawki, bo zwyczajnie nie mam pomysłów na męskie prace.
Najpierw powstał dylemat, co w ogóle zrobić? Na szczęście przypomniałam sobie że w lubelskim  Art & Hobby widziałam drewniane pudełka. Posłałam po sprawunek męża - jego już tam kojarzą :))))))))))
Okazało się, że w asortymencie sklepu, oprócz drewnianych, są również pudełka tekturowe, co mnie wielce ucieszyło.
Mając surowy produkt zaczęłam się zastanawiać jak go upiększyć.
Oczywiście jako pierwszy wybrałam papier, a dopiero potem przystąpiłam do obróbki.
Brzegi pudełka i narożniki chciałam pociapać białą farbą strukturalną. Niestety farba mi zaschła na kamień, ratowałam się temperą.
Przycięłam kartoniki, a wnętrze wyścieliłam tekturką ... oczywiście po ciastkach :)


Pozostało mi trudniejsze zadanie - ozdobienie wierzchu.
Wśród moich scrapowych drobiażdżków typowo męskich nie uświadczysz, dlatego też posiłkowałam się tym, co poniewiera się w szufladkach i pojemniczkach wszelkiej maści.
Jakieś kawałki sznurka, skrawki gazy,

agrafka, część zatrzasku czy końcówka od troka przy kapturze :)
Wszystko to wplotłam w zdobyczne wycinanki od Agi i Wioli.


Dodałam jeszcze taśmy i napis, białe elementy nieznacznie potraktowałam szarym tuszem i pozostało tylko przykleić kryształki oraz perełki.


Co Dziadek może trzymać w takim pudełeczku?
Jeśli by posłuchać dzisiejszych życzeń mojego synka ... papieroski lub pieniążki na nie :))))))))


Dziękuję za Waszą obecność w "betinkowie".
Pozdrawiam i życzę słodkiego łasuchowania u dziadków :D

Pudełko zgłaszam na wyzwanie monochromatyczne w Sklep-Ewa



a także styczniowe wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów


7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na pudełko dla dziadka. Super go sobie wymyśliłaś i ozdobiłaś. Bardzo mi się podoba ten fantazyjnie ułożony sznurek, a detale wywołują rożne ciekawe skojarzenia, np ten "prawie" kubeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Prawie" kubeczek na drinka z parasolką ? :)))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  2. Ha! Pudełeczko widziałam i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że prezentuje się rewelacyjnie! Strasznie fajne są te maleńkie "pierdulemenciki", które nadają pudełeczku vinatge'owy klimat ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca ,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko cudownie wyszło - i doczytałam że mieszkasz w Lublinie ?
    Będę tam 8 marca na warsztatach u Enczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)